43 modi chì i decoratori d'interni boni è intelligenti ponu fà a vostra casa più caru

/5pcs-moon-phase-sets-shelf-wood-moon-cycle-wall-shelf-living-room-bedroom-porch-party-moon-eclipse-wall-decoration-shelf-product/ xiangqing (4) birdhouse (1)

Avemu cunsigliatu solu i prudutti chì ci piacenu è pensemu chì vi piacerà ancu. Pudemu uttene alcune vendite da i prudutti acquistati in questu articulu scrittu da a nostra squadra di cummerciale.
Vulete sapè un sicretu ? Hè interamente pussibule di fà chì a vostra casa pare assai più caru di ciò chì hè veramente; tuttu ciò chì avete bisognu hè l'arnesi ghjustu. Fortunatamente, questi "strumenti" - vale à dì, tutti i prudutti decorattivi economici in Amazon - sò faciuli di truvà. In fatti, aghju fattu u travagliu per voi avà, cusì hè più faciule per truvà. Per fà u vostru prucessu di decoru più faciule, aghju cuntattatu alcuni disinfettori d'interni, è anu spartutu i so prudutti preferiti, chì anu fattu chì a casa si sentia vale un milione di dollari (ancu s'ellu ùn hè micca ... perchè, u listessu).
Hè propiu: sta lista hà tuttu, da i libri di marmura di u museu à i cortini trasparenti brillanti, perchè, in e parolle di l'interior designer Danielle Montgomery di Hillarys Road Interior Design, "Curtains Hè una bella manera di dà un spaziu un sensu di caru. è ci sò parechje manere di fà questu in u budgetu ". Tuttavia, ùn hè micca tuttu. Aghju ancu prupostu alcuni suggerimenti, cum'è tappeti di pelle di pecora finta, backsplashes peel-and-stick, è ancu vasi di fiori per a vegetazione próspera in u vostru salottu - tutti chì sò ricunnisciuti da i prufessiunali.
Dittu chistu, sè vo riprogettate u vostru budgetu, ùn vi preoccupate micca. Questi prudutti assequibili facenu chì a vostra casa pare qualcosa fora di u catalogu di vacanze - ùn avete micca bisognu di gastru i vostri risparmi per ottene.
Toletta, tavolino, tavolino di comodino - sta vassetta sarà bella quasi in ogni locu. Sharleen Pyarali, u pruprietariu è u capimachja di l'interior designer di Clickable Curations, hà cunsigliatu stu metudu di aggiunta - hà dettu à Bustle: "I finimenti metallici facenu a stanza più lussuosa". Ùn hè solu placcatu cù ottone liscio, ma tuttu hè fattu a manu in Cina.
Stu poggiapiedi hè ricopertu di vellutu morbidu è lussuosu. Pyarali ricumanda ancu stu pozzu per aghjunghje un toccu luminoso à ogni stanza. O, sè ùn avete micca bisognu di un locu per riposà i vostri pedi, pudete ancu mette una tavola nantu à questu è l'utilizanu cum'è una tavola laterale. Siccomu pesa solu 5 liri, hè sopratuttu adattatu per appartamenti chjuchi è stretti. Pyarali hà dettu: "A scuperta di i toni di ghjuvelli è di velluto aumenta l'aspettu di a casa. Hè perfetta per a zona di vestitori o sottu à a tavola di cunsola.
Pyarali ricumanda ancu di utilizà sti hangers in casa. Ùn sò micca solu fatti di eleganti ganci d'oru rosu, ma u vellutu morbidu aiuta ancu à prevene a ropa da slipping off. Ogni pezzu hè abbastanza robustu per sustene finu à 11 liri, facendu perfettu per u denim - u prufilu slim pò ancu aiutà à risparmià spaziu nantu à i pali stretti di l'armadiu. Pyarali hà dettu: "Usà i stessi appendici in l'armariu pò fà chì u vostru spaziu si senti menu ingombra, rende a vostra casa più pensativa è facendu a casa più caru".
Ancu s'è vo affittate invece di propiu, pudete ancu aghjurnà a vostra cucina è bagnu cù questi manichi di l'armadiu cunsigliati da l'interior designer Danielle Montgomery di Hillarys Road Interiors. Ciascuna hè imballata individualmente per aiutà à prevene i graffi durante u trasportu, è pudete ancu uttene viti di muntatura in ogni ordine. Montgomery hà dettu à Bustle, "Un bonu modu per aghjunghje dettagli esterni caru hè di utilizà u vostru hardware. Cambia l'opzioni di qualità di edifiziu per un aspettu più persunalizatu ".
Cù maniglie in ottone è supportu in pietra d'agata, queste maniglie di cassetti - ancu cunsigliate da Montgomery - aghjunghjenu un toccu di culore in i posti più inaspettati. Ùn sò micca solu suttili, ma sò cusì boni nantu à l'armadiu cum'è nantu à u casgiu. Inoltre, a stallazione dura solu uni pochi di minuti.
Cambià a struttura di a vostra casa hè un modu faciule per fà vede più caru - per menu di $ 15 per duie persone, sti cuscini di velluto sò definitivamente un grande valore per i soldi. Sceglite trà decine di culori - da u verde militare à u celu chjaru - è sette diverse dimensioni. Montgomery ricumanda di aghjunghje questi à e vostre decorazioni, hà dettu: "Aghjunghje strati di texture hè un altru modu per portà un aspettu caru è lussuosu. Cuscini fatti di velluto riccu, tessuti o tessuti ricamati sò megliu cà quelli chì puderanu vene cù u sofà. I cuscini ordinari sò un gradu più altu ".
Questa manta hè fatta di 100% microfibra suave. Montgomery ricumanda ancu aduprà sta manta. Hè abbastanza ligera per a notte fresche di l'estiu, ma perfetta cum'è una capa in i ghjorni friddi d'invernu. U lacciu di pompon longu à u cunfini li dà un toccu bohémien incantevule - à u cuntrariu di alcune manta, sta manta hè à tempu resistente à arrughe è resistente à u sbiadimentu.
Sè vo circate un accentu Boogie per a vostra casa, allora cercate solu questa manta di pelliccia finta cunsigliata da Montgomery. A cuntrariu di qualchì fur artificiale, questu ùn cascà micca, pò ancu resiste à a sbiaditura è e macchie. "A splendida manta hè probabilmente una di e mantelli più morbidi chì aghju mai sentitu", hà scrittu un criticu. "Sembra una vera pelliccia".
Per menu di $ 60, pudete uttene cinque cornici di stampa cusì grande, chì pudete organizà cumu vulete. Sò adattati per pareti d'ingressu grande è in biancu è ancu u spaziu daretu à un divano. Inoltre, sò fatti cù tappe di plastica invece di vetru - in casu. Montgomery hà ancu cunsigliatu, disse: "I vostri mura anu ancu bisognu d'attenzione, è i corridori di muru muderni sò un bonu modu per riduce l'aspettu caru. Sceglite un quadru simplice cù cuscini, è per a vostra entrata, corridoio o grande muru daretu à u divano Crea u layout ".
Ancu s'è certi lampi di muru necessitanu un cablaggio cumplicatu, a lampa di muru cunsigliata da Montgomery pò esse inserita in qualsiasi presa di muru convenzionale per una stallazione faciule è faciule. E lampadine LED à risparmiu energeticu ponu durà sin'à 50 000 ore, è a luce dolce ch'ella prughjetta hè assai adattata per stanze, bagni, etc. Ella disse à l'urganisimu: "Illuminazione! L'illuminazione in strati hè assai impurtante per u spaziu. A cumminazzioni di luci di tettu è lampade, luci di muru è illuminazione di travagliu hè un bonu modu per cambià l'atmosfera di a stanza ".
Parlendu di l'illuminazione, Montgomery hà ancu cunsigliatu sta lampada - ùn avete mai vistu qualcosa cusì. A basa curva è u globu sò una cumminazione unica chì ùn truverete micca in altrò. U globu hè frosted per fà a luce più dolce-critici elogiati quantu faciule d'assemblea.
Montgomery hà suggeritu illuminazione supplementaria per a cucina, è hè cunsigliatu per aghjunghje sti strisce di luce à a vostra casa. Basta sbucciate l'adesivo da elli è appiccicate sottu à l'armadiu per aghjurnà immediatamente. Ogni ordine vene cun un telecomando per chì pudete aghjustà a so luminosità, stabilisce timers, è accende è spegne. Sceglite trà trè temperature di luce: biancu caldu, biancu frescu o biancu naturali.
Cumu l'hà dettu prima, Montgomery ricumanda di aghjunghje sti cortini à a vostra casa per "portà un sensu caru à u spaziu". Sò fatti di linu trasluzente, chì aiuta à aumentà a privacy di i finestri, mentre chì sempre lasciate un pocu di luce naturale. U saccu appiccicatu hè abbastanza grande per cuntene a maiò parte di i bastoni di cortina, è u tessulu anti-rughe pare bellu pocu dopu avè cacciatu da l'imballu.
A volte, hè u picculu accentu chì face a stanza populari, cum'è a barra di cortina d'oru cunsigliata da Montgomery. I stili di tappi di fine sò neutri, facendu chì currispondenu bè cù quasi ogni stile di decorazione in a vostra casa. A più bona parte ? Malgradu i so prezzi accessibili, i critichi sò pieni di lode per a so "alta qualità".
Pudete immediatamente aduprà sti anelli (Montgomery ricumanda) per aghjunghje un toccu vintage à i vostri cortini - sò ancu dispunibili in quattru finiture: neru, bronzu lucidatu, nichel satinatu o oru. Ci hè abbastanza dui pariglii di cortini standard per ogni ordine. "Questi anelli sò sorprendentemente forti", hà scrittu un cummentariu. "È u costu hè assai più bassu cà l'altri anelli".
L'esterno di sti vasi di fiori hà una tessitura ceramica simile à un chiovu, chì hè un modu ecunomicu per aghjunghje un toccu di stile à a vostra casa. Sò dispunibuli in sei culori - da u neru matte à u rosa brillanti - è i buchi di drenaje in u fondu aiutanu à prevene l'acqua eccessiva. Montgomery ricumanda ancu di aghjunghje questi à a vostra casa - hà dettu: "Aghjunghje piante. I pianti portanu assai vita à u spaziu ".
Ùn lasciate micca i vostri vasi di fiori à pusà direttamente nantu à i pavimenti di legnu; aduprate stu stand-Montgomery ricumanda ancu-elevate da a terra per un aspettu megliu. L'altezza hè regulabile, è u quadru di bambù hè ligeru in pesu, forte è durable. Sceglite trà dui stili: bambù naturali o metallu.
Parlendu di decorazioni specifiche, Montgomery hà dettu à l'affare: "I decoru di a tavola di caffè è di libreria sò un modu fantasticu per portà tocchi caru per menu soldi. U mischju di metalli, texturizazioni, libri, candele è tesori trasmessi aghjunghjenu veramente l'aspettu curatu di a stanza. Ella cunsiglia questi fermalibri. Puderanu aiutà à mantene i vostri libri dritti mentre aghjunghjenu un toccu di stile chic. Ogni pezzu hè fattu di marmura bianca pura cù incrustazioni d'oru metallicu, chì hè più di moda. Perchè ogni pezzu hè unicu, ùn ci sò dui pezzi uguali.
Stu cristallu - Montgomery ricumanda - pò esse usatu cum'è una bella decorazione di a tavola di caffè in a vostra casa (ma pò ancu attruverà energia positiva à u vostru spaziu). Hè fattu di vera petra di selenite, è un criticu hà ancu ammiratu "U so lustre emana una luce cusì bella!"
Andra DelMonico, u capimachja di l'interior designer di Trendey, suggerisce aghjunghje stu tappettu di fur artificiale à u vostru spaziu di vita. Pudete drape u mobili nantu à u mobili per cambià a struttura, o simpricimenti mette in pianu nantu à u pianu per chì i vostri pedi riposanu cunfortu. Havi un revestimentu antiscivolo, cusì ùn cambia micca - pudete ancu sceglie trà ottu culori diffirenti. In fattu, DelMonico hà dettu à Bustle: "Per creà un aspettu sofisticatu, attenite à i culori naturali, cum'è biancu, crema, champagne, tan, marrone o neru".
Alice Chiu, interior designer di Miss Alice Designs, suggerisce l'aggiunta di un lustre satellitare à a vostra casa. Ella disse à Bustle: "U candelabru satellitare artificiale crea un puntu focu è una dichjarazione chì eleva ogni spaziu. L'oru o l'ottone aghjunghjenu calore à u spaziu. I sei rami sò cablati, perchè ponu esse facilmente stallati fora di a scatula. Sceglite trà duie finiture: oru o neru.
Chiu ricumanda ancu di aghjunghje opere d'arte à a vostra casa per portà "l'aspettu è u sensu di un museu / galerie d'arte, creendu lussu in u spaziu". Ci sò decine di disinni diffirenti per sceglie, è pudete cumprà parechje di sti tela per ogni stanza di a vostra casa. Sò digià inquadrati quandu ghjunghjenu, cusì tuttu ciò chì avete da fà hè appiccà. Inoltre, pudete ancu uttene un kit di sospensjoni cù ogni ordine.
Agghiuncennu un specchiu nantu à un muru viotu aiutà à riflette a luce è fà una stanza scura più luminosa-è Chiu ricumanda ancu stu grande specchiu tondu per menu di $ 50. Cumplementa a dicurazione di l'agriturismo, ma hè sempre abbastanza neutrale per currisponde à quasi ogni stile. Qiu hà dettu: "Aghjunghje un specchiu rifletterà a luce, facendu chì u spaziu pare più grande è luminoso, creendu un aspettu lussuosu". Sceglite trà trè finiture: oru, neru o oru matte.
Nicole Alexander, u principale è fundatore di Siren Betty Design, ricumanda di mantene stu steamer in casa. Iè, pudete aduprà per sguassà arrughe nantu à a robba, ma hè ancu adattatu per cortini ricci. Alexander dice à u trambustu: "Duvete definitivamente a vapore quelli cortini acquistati in magazinu - e rughe farà chì i tessuti boni pareranu boni". U cordone di alimentazione extra-longu pò esse spustatu facilmente, ancu s'è l'outlet hè luntanu. Cù u so grande reservoir, pò generà vapore finu à 15 minuti.
Alexander ricumanda ancu di utilizà sti setti di cordone in casa. Ella disse: "Ciò chì raramente vede in una stanza cuncepita da prufessiunale: u cordone di alimentazione. [...] Una soluzione ecunomica hè di mette i canali di cavi dipintibili longu u sustrato ". Quandu a vostra stanza Quandu ci sò assai cavi è fili, sò assolutamente essenziali. Ùn solu ùn aiutanu à ammuccià i vostri fili, ma sò ancu in trè culori per aiutà à mischjà in u pavimentu o u muru: biancu, neru è beige.
Tom Lawrence-Levy, designer di Natural Asthetik, suggerisce l'usu di questa elegante graffatrice fatta di acrilico trasparente per aghjunghje lustro à u vostru uffiziu in casa. Ellu disse à Bustle: "In listessu modu, quandu u stilu, i dettagli sò impurtanti! In l'uffiziu, mi piace à utilizà materiale d'uffiziu persunalizatu. Staplers unichi cum'è questu ponu esse posti nantu à alcuni libri di tavuletta per rinfurzà facilmente u vostru spaziu di travagliu. "Ogni ordine vene cun 1,000 graffette d'oru rosa da abbinare, ancu cum'è un rigalu per i culleghi. Inoltre, un revisore hà ancu scrittu cumu l'anu pussede durante trè settimane, ma ùn hè ancu micca appiccicatu una volta.
Ruthie Staalsen, designer di Ruthie Staalsen Interiors, ricumanda di aghjunghje stu tappettu faux zebra à a vostra stanza per aiutà à purtà u biancu è u biancu in u decoru. Ella disse: "U mo suggerimentu per a casa per fà vede più raffinata hè di utilizà u biancu è u neru quantu pussibule. Aumenta l'aspettu è face chì tuttu pare caru ". Questa catifa hè fatta di suede suave. , Pò esse facilmente pulita cù una piccula quantità di spray, è u supportu anti-slip impedisce chì si move in u pianu.
L'interior designer Jillian Rene di Studio Den Den ricumanda di aghjunghje "illuminazione moderna audace" à a vostra casa - ella raccomanda questa lanterna di carta. Mostra in un angulu scuru per aiutà à illuminà e cose. Hè faciule da carricà è scaricate, è hè un grande aghjuntu à u sfondate di Zoom di ogni ghjornu, ma pudete ancu aduprà cum'è una luce di lettura suave. Ella disse: "Dicu à quasi tutti i clienti, se vulete gastà soldi in ogni locu, allora spende i soldi per l'illuminazione. A luce diffusa è i lampi muderni ponu cambià cumplettamente u spaziu ".
Jillian Rene ricumanda ancu di aghjunghje sti candeleri à a vostra casa. Completamente mudernu, cù un toccu di retro (per via di l'oru), sò un modu faciule per classificà ogni tavola di pranzu. Ogni ordine vene cun un bracket chjuca, mediu è grande, è u pesu più pesante li impedisce di ribaltà. Sceglite oru o argentu.
Ana Bueno, interior designer di Ana B Arch Design, ricumanda di aghjunghje un battitore anticu per a porta di a vostra casa. Ella ricumanda stu battitore di porta antica; l'aspettu retro hè cumplettamente senza piombo cumparatu cù tutti l'altri batti di porta in u bloccu.
Backsplashes pò esse difficiuli di stallà, salvu chì ùn aduprate a versione peel and paste, cum'è quella cunsigliata da Bueno. Tutti l'affittuari è i pruprietarii ponu apprezzà u disignu di mosaicu biancu eleganti, è a superficia riflettente pò ancu aiutà à riflette un pocu di luce in una cucina scura. Ella disse: "I backsplashs peel-off è in forma di bastone sò in furore. I sfumature di madreperla facenu chì a cucina o u bagnu pare più luminoso, più pulitu è ​​​​più attraente ".
Bueno ricumanda chì stu candelabru adopra un paralume di bronzu anticu, chì pò cambià cumplettamente u spaziu. Ella disse: "Per l'aspettu industriale, ma volenu mantene una sensazione muderna, questi candelabri sò l'aghjurnamentu perfettu". Inoltre, per i tetti più bassi, a durata pò ancu esse aghjustata. "Questi anu avutu un grande impattu nantu à l'estetica di a nostra cucina", un criticu admiratu. "Per via di a so apparenza aperta, emettenu assai luce".
Cù u so design drop-down è l'aspettu oliu lisu, stu rubinettu pare assai più caru ch'è in realtà. (U vostru portafoglio vi ringrazia più tardi.) Bueno u ricumanda, disse: "Ùn avemu micca sempre cunsideratu l'aghjurnamentu di u nostru lavabo di a cucina, ma aghjunghjendu diverse rubinetti, pò rinfurzà l'apparenza è a funzione". Ogni L'ordine vene cun struzzioni detallati, perchè ùn avete micca bisognu di chjamà un idraulicu per installallu. E se ùn ti piace micca u bronzu strofinatu à l'oliu? Hè ancu dispunibule in una versione cromata.
Basta sguassate l'adesivo è pudete incollà stu wallpaper (cunsigliatu da Bueno) induve vulete. A cuntrariu di u wallpaper ordinariu, stu wallpaper hè faciule da disassemble (assai adattatu per l'affittuari). E postu ch'ellu hè ancu resistente à l'umidità, pudete mette in u bagnu senza preoccupari ch'ellu si cascà. Bueno hà dettu: "Sbuccia è incolla u wallpaper hè divertente è faciule. Amazon hà qualsiasi disignu è paleta di culori imaginabile. U mo preferitu hè u disignu fiurali ".
Erica Stewart, fundatore di Fashion Fair House, u sviluppu di l'internu è a cumpagnia d'investimentu, suggerisce l'aghjunzione di sti succulenti falsi à a vostra casa. Ella dice à u trambustu: "Queste succulente false emananu a sensazione di e piante viventi è ùn necessitanu micca mantenimentu". Sò un modu efficau di costu per aghjunghje un toccu di verde à a vostra casa, è ci sò ancu sei stili di prudutti diffirenti per ogni ordine.
Stewart hà ricumandatu ancu questi stampi, ancu s'ellu avete da muntallu voi stessu, u prezzu hè menu di $ 20, chì hè assai ragiunate. L'acquarelli blu sò calmante, chì vi permettenu di appiccà in ogni spaziu in una atmosfera rilassata. Appengali in u vostru bagnu, camera, o ancu affissàli à l'entrata di a vostra porta d'entrata cum'è una manera di accoglie invitati.
Appendere una fila di luci, cum'è quelli cunsigliati da Stewart, hè un modu faciule per aghjunghje una atmosfera calmante à un patio esterno o ancu a vostra camera. Ella disse: "A catena di luci aghjunghjenu un toccu di calore à i spazi interni è esterni". I lumi sò impermeabili per prevene a pioggia, è ci sò ancu ottu effetti LED diffirenti per sceglie: onda, luce lenta, lampeggiante, etc.
I candele ordinarie si stendenu gradualmente, è queste candele LED ponu furnisce più di 150 ore di illuminazione cù solu trè batterie AA. Stewart ricumanda di aghjunghje questi à a vostra casa, dicendu chì "aghjunghjenu l'eleganza perfetta à ogni stanza". A fiamma falsa sfarfalla cum'è u focu veru, è ci hè ancu un timer integratu chì pò esse disattivatu dopu à cinque ore, solu per aiutà à prutege a bateria.
KD Reid, u designer d'interni di KD Reid Interiors, suggerisce di aghjunghje stu vasu à a vostra casa, è vi sorprenderà sicuramente. Hè abbastanza chjucu per u vostru scrittore, o pudete ancu mette nantu à a finestra. A più bona parte ? Certi critichi anu elogiatu cum'è "assolutamente stupente".
KD Reid ricumanda ancu di aghjunghje sti cesti d'alga à u vostru spaziu di vita. Pudete aduprà per riparà manta, piante, etc. - sò versatili è pudete aduprà per quasi tuttu. Cù manichi tessuti da i dui lati, pò esse facilmente trasportatu da una stanza di a casa à l'altru.
Ùn hè solu fattu di vetru borosilicatu ultra-durabile, ma sta macchina di caffè - suggerita da KD Reid - pare ancu grande. L'internu ùn assorbe micca odori o residui chimichi, è u disignu di dump vi permette di rinfriscà è riscalda u caffè senza perde u gustu.
Questi sottobicchieri di pietra d'agata cunsigliati da KD Reid sò dispunibuli in cinque culori diffirenti è sò un modu divertente per aghjunghje culore à u vostru salottu. Usanu gomma molle cum'è supportu per aiutà à prutege a vostra superficia da i graffi. A cuntrariu di l'altri coasters, ognuna di sti coasters hè cumplettamente unicu perchè sò fatti di petra vera.
Ùn pudete micca sbaglià per aghjunghje un pocu di verde à a vostra casa, stu cuntainer di vetru suggeritu da KD Reid hè un locu ideale per i picculi succulenti. Ancu se e piante è a terra ùn sò micca inclusi, u vetru hè super trasparente - se u mette fora, u pannellu hè ancu impermeable.

3 126 (1) 4 8


Tempu di pubblicazione: 01-06-2021