Astronauta Astronauta Luna Luce notturna Camera da letto Comodino Scrivania Decorazione creativa Lampada da tavola è muru Luce di rigalu per i zitelli

* Benvenutu persunalizatu ogni tipu di lampada / lumera *

newsf (1)
newsf (2)
newsf (3)
newsf (4)
newsf (5)
newsf (6)

Questa lampada Caratteristiche notevoli:

Disegnu cool di astronauta cù dettagli delicati, perfettu per a decoru di a camera. Purtà un pocu di vitalità à a vostra vita.
Ùn hè micca solu una lampada di notte, ma ancu una bella decorazione interna per a vostra casa. Pudete mette in ogni locu in a vostra casa.
U materiale gode di a durabilità forte, micca faciule da deformà o di rompe.
A lampa hè alimentata da a batteria, chì assicura a so sicurità è a durabilità.
Hè fattu di materiale premium, chì hè durable è praticu per l'usu longu.

Producemu ancu altri stili lampada di tavulinu, lampada da parete, lampada pendente, plafoniera , lampada LED , lampada USB ecc

newsf (7)
newsf (11)
newsf (8)
newsf (9)
newsf (10)
newsf (13)

newsf (12)

1.OEM & ODM, Ogni attellu di illuminazione pò esse persunalizatu in culore, taglia.

2.A vostra dumanda realted à i nostri prudutti o prezzi sarà rispostu in 12 ore.

3. Best Quality, prezzu cumpetitivu è Tempu di Consegna.

A fabbrica di Shunda Home Decoration hè un fornitore di illuminazione prufessiunale chì offre pruduzzione, cuncepimentu, vendita è serviziu post-vendita per i clienti glubale. A nostra cumpagnia si concentra in a fabricazione è u disignu di ogni tipu di prudutti d'illuminazione cum'è lampada a sospensione, lampada da parete, plafoniera, lampada da tavulinu, lampada da terra ecc.

chì hè largamente utilizatu in edifici d'uffiziu, centri cummerciali, supermercati, scole, prughjetti di alberghi, furnimu ancu servizii di cummerciale OEM è ODM.

I prudutti d'alta qualità, prezzu cumpetitivu è u megliu serviziu sò a nostra ricerca incessante. Aghjunghje l'esperienza in a pruduzzione di l'illuminazione è l'esportazione crede chì vi pò dà una bona sperienza di cooperazione. Cù luce brillante, efficienza nova, stili diversificati è serviziu pensativu, i nostri prudutti anu vintu u pralse è a fiducia di i nostri clienti, Aspettate u vostru missaghju è benvenuti in Cina. .


Tempu di post: 14-May-2021