A fabbrica di Cina travaglia principarmenti nantu à i prudutti di l'arti è l'artigiani, quì sottu sò i ghjoculi, i ghjoculi per l'api, i ghjoculi di peluche di gatti, i ghjoculi di peluche di pollo, i ghjoculi di peluche di coccodrilli, i ghjoculi per i dinosauri, i ghjoculi per l'anatra, i ghjoculi per l'ippopotami, i ghjoculi per l'anatra gialla, i ghjoculi per tè di latte, i ghjoculi di fagioli, Giocattoli di scimmia, ghjoculi di topo, ghjoculi di panda, ghjoculi di pegasus, ghjoculi di pinguini, ghjoculi di conigli, ghjoculi di tartaruga, ghjoculi di unicorni, ghjoculi di anguria, ecc.

4 5

Tutti dui sò rigali di Natale in stile Babbu Natale, anu culore biancu è culore marrone, ponu ancu esse persunalizati in ogni culore è in ogni stilu di ghjoculi di peluche.

In generale, avemu fattu parechji stili di ghjoculi d'animali, cum'è i ghjoculi per l'api, i ghjoculi di peluche di gatti, i ghjoculi di peluche di pollo, i ghjoculi di peluche di coccodrillo, i ghjoculi di dinosauri, i ghjoculi d'anatra, i ghjoculi di ippopotami, i ghjoculi d'anatra gialla, i ghjoculi di tè di latte, i ghjoculi di fagioli, i ghjoculi di scimmie, i topi. Giocattoli, panda, pegasus, pinguini, conigli, tartaruga, unicorni, angurie, ecc.

10 Milk tea cup plush toys

Questu hè i ghjoculi di tazza di tè di latte, u culore pò esse persunalizatu, è benvenutu persunalizatu qualsiasi ghjoculi di peluche affilati.

unicorn plush toys brown turn pink reversible milk tea cup


Tempu di Postu: Aug-02-2021