Shunda prudutti di decorazione di a casa

MOQ hè 1 pezzu 
A fabbrica di Shunda Home Decoration hè fundata in 2012. Avemu più di 10 anni di sperienza in pruduzzione, cuncepimentu, vendita è serviziu post-vendita per i clienti globale. A nostra cumpagnia si concentra nantu à a fabricazione è u disignu di ogni tipu di specchiu (specchiu di vetru, specchiu acyrlic), artighjanali di legnu (scatola di legnu è scaffale) è lampade (lampade da tavola, plafoniere, lampade da parete) ecc. centri commerciali, supermercati, scole, prughjetti di alberghi, furnimu ancu servizii di cummerciale OEM è ODM.

Ùn avemu micca solu un fabricatore, avemu ancu R&D novi prudutti di design per i clienti. È pudemu ancu fà prudutti chì i clienti anu un novu disignu, è cunfirmemu chì ùn spartemu micca u disignu di i clienti à l'altri. Generale facemu affari nantu à specchiu (specchiu di vetru, specchiu acrilicu), scaffale (scaffale di legnu, scaffale di metallo, scaffale di gesso, ecc), scatula (scatola di legnu, scatula di rigalu, scatula di vinu, etc.) è lampade (lampade da tavola, lampade pendenti è muru). lampade), è avemu ancu fà rigali chì materiale hè ralated cù legnu, vetru, panni, etc. Benvenuti novu disignu è OEM. Speremu chì simu megliu un fornitore per voi. Sè avete bisognu di prudutti chì ùn avemu micca, pudemu aiutà à truvà lu in Cina è pudemu ancu aiutà vi inspeccionà e merchenzie. Ùn avemu micca solu fabricazione di prudutti, aiutamu ancu i clienti à fà qualcosa è furnimu ancu u megliu serviziu, chì a nostra cumpagnia è a vostra si sviluppanu megliu è megliu, più forte è più forte.

Forse u nostru prezzu ùn hè micca u più bassu, Ma Qualità garantita, serviziu megliu è rispondi rapidamente.

Si tù…

1. Vulete cumprà un ordine di mostra prima.

2. Acquistu un ordine cumpleta dopu à verificà a qualità di u produttu.

Allora u nostru serviziu Sample Order hè per voi!
Shunda Home Decoration Mission: Disegnu Creativu, prudutti di alta qualità, Best Service, Shunda serà a vostra megliu Scelta.

Benvenuti calorosamente à Cooperate cun noi.


Tempu di post: 20-Jan-2021