Segnale in legno Pendente di Natale Conte à la rovescia creativa Pendente di calendariu di vacanze di decorazione di casa, Segnu di porta di benvenutu in legnu, segnu di decorazione di festival di casa Segnu di porta di legnu di benvenutu

MOQ hè 1iece, benvenutu persunalizatu qualsiasi arti è mestieri 

welcome to our home sign welcome to door sign Santa Claus sign snowman sign

SHUNDA Crafts produce, esporta è furnisce tutti i tipi di prudutti d'arti è artigianati. Offriamu una larga gamma di prudutti è servizii persunalizati, chì varieghja da u sviluppu di u produttu à l'ottimisazione di u prugramma di sourcing. Avemu specializatu in specchiu (Specchiu di vetru, specchiu di luna, specchiu di mezza luna, specchiu tondu, specchiu cù scaffale, specchiu di cornice metallica, specchiu di daretu in legnu, etc.), Arti è Mestieri (Scaffale di legnu, scaffale di metallo, scaffale cù specchiu, scaffale di corda, articuli di resina, artighjanali in resina, scatula di legnu, scatula di vinu, scatula di tissue, etc.), Simply Lampade da tavola è ornamenti in ceramica o rigali per Natale, Halloween, Pasqua è San Valentinu è cusì . Cù parechji anni di sperienza è sforzi, avemu sviluppatu in una catena di furnimentu industriale di decorazione di casa, è marketing sistematica catena industriale, cumpresi specchiu, scaffale, lampade è prudutti cunnessi. È avemu un sistema di gestione di qualità strettu cumpletu per cuntrullà ogni passu da materiali, campioni, produzzione, imballaggio à spedizione per assicurà ogni pruduttu perfettamente.
Avemu insistitu nantu à u principiu di i clienti prima, a qualità prima, u megliu prezzu è serviziu. È speremu di stabilisce una relazione cummerciale à longu andà cun voi.

Avemu forti canali di supply chain è linea di prudutti perfetta, chì ponu risponde à diversi tipi di bisogni di i clienti.
Avemu una squadra senior di diseggiani, capacità di sviluppu super di produttu, tecnulugia di produzzione avanzata, squadra di vendita prufessiunale per furnisce i clienti solu suluzione di serviziu.

Attualmente, avemu una cooperazione profonda cù millaie di imprese d'alta qualità in casa è in l'esteru. 80% di i nostri prudutti sò esportati. Ogni persona SHUNDA cuntinueghja à prumette un statu pusitivu cù prufessiunalità, onestà è alta efficienza. Cridemu chì diventeremu u vostru cumpagnu affidabile in u futuru.

Per l'esportazione avemu ancu una squadra di cummerciale prufessiunale è una squadra di R&D sempre à u vostru serviziu. Furnemu un serviziu garantitu per l'acquistu, u trasfurmazioni è l'urganizazione di a spedizione di merchenzie. Facemu a spedizione cù u costu più bassu, u tempu più breve è u trasportu più sicuru. A vostra satisfaczione hè u nostru più grande putere è racolta!

FAQ:

1) Chì prudutti produci ?
- Semu spicializati in varietà di arti è crafts prufessiunali OEM / ODM, cum'è scaffale in legnu, specchiu lunare, specchiu cù scaffale, scaffale cù specchiu, scatula di legnu, artisgiani in resina, ghjoculi, lampade, etc.

2) Pudemu usà u nostru propiu logu è disignu?
- Di sicuru, accettemu OEM / ODM. Mandateci u logu è i dettagli chì vulete, pudemu persunalizà i prudutti per voi.

3) Inspeccione i prudutti finiti?
- Iè, l'ispezione serà realizata per ogni passu di produzzione da a squadra di QC.

4) Cume di u trasportu?
- Per mare, aria, espresso (DHL, UPS, FEDEX, TNT), etc.

5) Chì tipu d'opzioni di pagamentu offre?
- TT, Western Union, PayPal, Cash, Escrow, MoneyGram, carta di creditu, etc.

Funzioni notevuli:
Artigianato artigianale

Ecologicu
Sicuru è cunfortu in usu
Regalo perfettu per famiglie è amichi è ancu una bona decorazione d'arte

Cuntatta ci:

Shemy Shi (direttore cummerciale)
Nome di a cumpagnia: Shunda Crafts Co.,Ltd
Mob/wechat/whatsapp: +86-18753481285
E-mail: shunda0825@126.com

 

 


Tempu di Postu: Settembre-06-2021