Learning Design Center hà vintu u Blackboard Catalyst Award

2 22 1 23  U 23 di ghjugnu, l'Università di San Diego Design Center for Learning and Design hà vintu u Blackboard Catalyst Training and Professional Development Award, chì ricunnosce l'individui è / o l'urganisazioni chì utilizanu u prugramma Blackboard per sustene è rinfurzà a furmazione di i docenti è di u persunale è u sviluppu prufessiunale.
U Premiu Catalyst annuale hè statu stabilitu in u 2005 per ricunnosce l'innuvazione è l'eccellenza di a cumunità di pratica di Blackboard, induve milioni di educatori è studienti travaglianu per ridefinisce e pussibilità di utilizà a tecnulugia ogni ghjornu. I vincitori sò stati scelti da una squadra interfunzionale di esperti di Blackboard, chì rapprisentanu u megliu in i so rispettivi campi.
Lee Blakemore, Chief Customer Officer di Blackboard è Presidente di Global Marketing, hà dettu: "Semu felici di rende tributu à i vincitori di Blackboard Catalyst Award di quest'annu per u so impegnu à migliurà l'esperienza educativa di tutti i studienti attraversu EdTech è di sparte queste intuizioni cù a cumunità più larga. . "Semu fieri di travaglià cù istituzioni chì sò impegnati in l'innuvazione per prumove u successu di i studienti. "
Cum'è parechje università in i Stati Uniti è in u mondu, per via di a pandemia glubale di COVID-19 in a primavera di u 2020, USD hà da cambià i so corsi di campus in situ in un furmatu remoto. Per aiutà i prufessori à pianificà l'insegnamentu remoto, u Learning Design Center hà sviluppatu un pianu di furmazione per i prufessori per aduprà l'arnesi in u sistema di gestione di l'apprendimentu di Blackboard. U prugramma include corsi di furmazione nantu à l'arnesi è i corsi dispunibuli chì introducenu u disignu di corsi in linea guidati da strumenti è pedagogia di Blackboard. Ci sò ancu attività di webinar nantu à l'usu di Zoom per l'apprendimentu flipped è Blackboard Retention Center per mantene i studienti.
Heather Leslie, una disegnatrice didattica in u Learning Design Center, hà dettu: "L'efficacità di stu prugramma di furmazione hè dovuta à i sforzi cumuni di a gestione, i docenti è i membri di a facultà chì travaglianu inseme per assicurà chì i studienti ponu cuntinuà à amparà senza interruzzione". Stu premiu mostra cumu Torreros hà risuscitatu per scuntrà unu di i sfidi più pressanti di l'umanità quandu u campus hè statu obligatu à chjude per via di COVID-19, è infine perseverò. Tuttu u USD hà cuntribuitu à stu sforzu è deve esse fieru di successu ".
A squadra di l'Università di San Diego Learning Design Center annuncerà ancu cù altri vincitori di u Blackboard Catalyst Award durante BbWorld 2021 chì a BbWorld 2021 Blackboard Annual User Conference si terrà da u 13 à u 15 di lugliu è u 20 à u 22 per duie settimane.
Per più infurmazione nantu à i Blackboard Catalyst Awards, visitate: https://community.blackboard.com/catalystawards.
Quandu cercava un stage, ùn sapia micca ciò ch'e vulia fà o quale campu mi circava veramente. L'idea di stage veramente ...
U Centru di Scrittura Creativa Cropper di l'Università di San Diego hè piacè di annunzià a so linea di lettori Lindsay J. Cropper Memoria ...
Max Johnson sapia chì una cumunità di campus più chjuca era ciò chì avia bisognu. Originatu da Spokane, Washington, vulia sperimentà u Sud di a California ...


Tempu di post: 13-lugliu-2021